English English
7 tysięcy firm, blisko 3 miliony zatrudnionych
Zakładki 1

Wyszukiwarka

Strona główna Aktualności
Zakładki 3
zakladki_video

Aktualności

DRUKUJ

Szkolenie poświęcone wytycznym OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych

19-03-2014

Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej zapraszają na szkolenie poświęcone wytycznym OECD dla przedsiębiorstw wielonarodowych. Stanowią one standard prowadzenia odpowiedzialnego biznesu, obowiązkowy dla wszystkich firm, których działalność w jakikolwiek sposób wykracza poza granice jednego państwa. Szkolenie dostarczy uczestnikom wiedzy na temat stosowania wytycznych w kontekście prowadzenia działalności biznesowej.

 

Uczestnicy szkolenia pogłębią wiedzę z zakresu:
• skarg składanych na firmę,
• metod minimalizacji ryzyka związanego ze złożoną skargą,
• skutecznych praktyk umożliwiających przekształcenie zgłoszonych skarg na korzyść przedsiębiorstwa,
• możliwych działań w przypadku powstania naruszeń ze strony dostawcy.

 

Wytyczne OECD w celu neutralizacji konfliktów szczególną rolę przypisują mediacjom. W związku z tym zostanie zorganizowana symulacja mediacji, która pozwoli uczestnikom w praktyce poznać jej najważniejsze elementy. Zaprezentowane zostaną także zasady i sposoby postępowania Krajowego Punktu Kontaktowego OECD (funkcjonującego w Polsce przy Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.), który stoi na straży prawidłowego stosowania Wytycznych OECD.

 

Szkolenie skierowane jest głównie do osób, które zajmują się rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych związanych z działalnością firmy – prawników, specjalistów HR, a także osób odpowiedzialnych za obszar CSR oraz wizerunek firmy.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

Termin:   3 kwietnia 2014 r., godz. 9:30–14:30
Miejsce:  Siedziba Pracodawców RP, ul. Brukselska 7 w Warszawie
Prowadzący:  Agata Mężyńska, Krajowy Punkt Kontaktowy OECD, PAIiIZ S.A.
Joanna Szymonek, Ekspert ds. zarządzania relacjami pracowniczymi, Milestone Advisors
Mediator:    Ewa Zdunek, kwalifikowany mediator


Program szkolenia:

 

9:15–9:30  Rejestracja uczestników
9:30–9:45  Otwarcie szkolenia
9:45–10:30 Wprowadzenie do Wytycznych OECD i roli KPK OECD
10:30–10:45 Przerwa
10:45–11:45 Stosowanie Wytycznych OECD w działalności biznesowej
Wytyczne OECD jako narzędzie zarządzania konfliktem w organizacji
11:45–12:00  Przerwa
12:00–13:00 Reakcja firmy po wpłynięciu zawiadomienia o złamaniu Wytycznych OECD – ćwiczenia praktyczne
13:00–13:30 Lunch
13:30–14:15 Mediacje jako sposób rozwiązywania konfliktów w organizacji według Wytycznych OECD – ćwiczenia praktyczne
14:15–14:30  Podsumowanie, sesja pytań i odpowiedzi

 

 

R.S.V.P. do 26 marca 2014 r.
na adres:
(liczba miejsc ograniczona)