English English
7 tysięcy firm, blisko 3 miliony zatrudnionych
Zakładki 1

Wyszukiwarka

Strona główna Aktualności
Zakładki 3
zakladki_video

Aktualności

DRUKUJ

Uczestniczyliśmy w posiedzeniu Rady Promocji Polski

06-06-2014

 

Rada Promocji Polski przyjęła uchwałę w sprawie koncepcji znaku i hasła promującego Polskę za granicą. W pracach Rady uczestniczyli Pracodawcy RP – w spotkaniu reprezentował nas Arkadiusz Pączka, p.o. Dyrektora Centrum Monitoringu Legislacji.

 

Zgodnie z przyjętą w uchwale koncepcją, w logotypie wykorzystany zostanie motyw sprężyny z kampanii Polska. Spring into new autorstwa Wally’ego Olinsa. Zastąpi on obowiązujący do tej pory znak – latawiec zaprojektowany w 2002 r.

 

Przyjęcie koncepcji nowego logo jest konsekwencją trwających od półtora roku prac nad spójną komunikacją marki POLSKA. Ich podstawą było jednogłośne przyjęcie w październiku 2013 r. Zasad komunikacji marki POLSKA. Kampania Polska. Spring into new jest ważnym elementem tej komunikacji. Promuje ona Polskę za granicą z okazji trzech istotnych rocznic – 10 lat w Unii Europejskiej, 15 lat w NATO oraz 25 lat od transformacji ustrojowej. Wykorzystany w niej motyw sprężyny jest symbolem energii napędzającej do pozytywnych zmian, dynamizmu, kreatywności i innowacyjności Polaków.

 

To ważne, że na 25-lecie wolności Polski przyjęty został do dalszych prac całkiem nowy branding naszego kraju – mówi Arkadiusz Pączka. – Zastąpi on dotychczasowy i wpisze się w nową strategię promującą Polskę za granicą.

 

Rada Promocji Polski jest międzyresortowym gremium, które koordynuje działania promocyjne naszego kraju. Stanowi organ doradczy Prezesa Rady Ministrów.

 

Fot. MSZ/M.Kosiński