English English
7 tysięcy firm, blisko 3 miliony zatrudnionych
Zakładki 1

Wyszukiwarka

Strona główna Nasi członkowie informują
Zakładki 3
zakladki_video

Nasi członkowie informują

DRUKUJ

Z troski o pacjenta

24-04-2015

Już 24 kwietnia br. nastąpi uroczyste otwarcie nowej przychodni oraz oddziału szpitalnego Centrum Medycznego Salus. Zrealizowana inwestycja stanowi końcowe stadium budowy kompleksowej placówki medycznej przy ul. Kusocińskiego 3a w Kłodzku.

 

Do dyspozycji pacjentów zostaje oddana pediatria ambulatoryjna z gabinetami konsultacyjnymi oraz ambulatorium dziecięcym, 17 gabinetów diagnostyczno-zabiegowych oraz blok operacyjny nowej generacji z salami wybudzeń i komfortowymi pokojami pobytowymi dla pacjentów oddziału szpitalnego.

 

Inwestycja Centrum Medycznego Salus to nie tylko nowe pomieszczenia. Istotnie poszerza się zakres możliwości terapeutycznych i diagnostycznych przychodni. W nowej części placówki do dyspozycji pacjentów oddano między innymi nowoczesny ultrasonograf kardiologiczny, pracownię holterowską, laser neodymowy mający zastosowanie w leczeniu żylaków, zmian skórnych oraz zmian grzybiczych.

 

Gabinet laryngologiczny został doposażony w sprzęt do endoskopowej diagnostyki laryngologicznej. Blok operacyjny powiększono o jedną salę operacyjną do zabiegów z zakresu ortopedii oraz chirurgi plastycznej, znalazły się w nim także nowe urządzenia do zabiegów artroskopowych stawów: kolanowego i barkowego oraz specjalistyczne aparaty do sterylizacji narzędzi i materiałów zabiegowych.

 

W nowych gabinetach konsultacyjnych będą przyjmować nowi oraz dobrze już znani pacjentom Salusa specjaliści z zakresu laryngologii, kardiologii, endokrynologii, chirurgii, ortopedii, radiologii, dermatologii, neurologii, psychiatrii, psychologii, histopatologii oraz onkologii. Dla wygody pacjentów do nowej lokalizacji przeniesiono sklep medyczny oraz laboratoryjny punkt pobrań.

 

W dobudowanej części przychodni powstała infolinia, która w jednym czasie może obsłużyć 15 rozmówców. Celem tej inwestycji jest udrożnienie telefonicznej komunikacji z pacjentami. Wdrożone rozwiązania pozwalają na odebranie większej liczby połączeń oraz na rejestrowaniu połączeń nieodebranych. Dzięki temu rozwiązaniu każdy dzwoniący pacjent zostanie obsłużony, jeżeli zaś liczba połączeń przekroczy możliwości infolinii pierwszy wolny pracownik rejestracji niezwłocznie oddzwoni do pacjenta. Warto dodać, ze nowa serwerownia - będąca elementem inwestycji - umożliwiła prowadzenie w pełni elektronicznej dokumentacji medycznej. W niedalekiej przyszłości pozwoli to na uruchomienie rejestracji internetowej oraz wprowadzenie nowych kanałów komunikacji z pacjentami.