English English
7 tysięcy firm, blisko 3 miliony zatrudnionych
Zakładki 1

Wyszukiwarka

Strona główna Nasi członkowie informują
Zakładki 3
zakladki_video

Nasi członkowie informują

DRUKUJ

Komunikat prasowy TP

22-06-2010

 

Trzy marki należące do Grupy TP - Telekomunikacja Polska, Orange oraz neostrada - zdobyły tytuł Marka Wysokiej Reputacji w tegorocznej edycji badania PremiumBrand. Reputacja marek była oceniana w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca.

 

W tegorocznym badaniu, Telekomunikacja Polska otrzymała zbliżone wysokie wyniki we wszystkich czterech obszarach, a neostrada najlepiej wypadła w wymiarze „atmosfera medialna". TP i neostradę nagrodzono tytułem PremiumBrand również w 2008 roku. Z kolei reputacja marki Orange była badana od pierwszej edycji PremiumBrand w 2006 roku, zawsze z pozytywnym wynikiem. W tegorocznym badaniu Orange znalazł się w pierwszej dziesiątce Marek Wysokiej Reputacji.

 

Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumentów, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe - oczekują oni od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.

 

Tytuły Marki Wysokiej Reputacji zdobyło w tym roku sumie 21 marek (B2C) i 6 firm (B2B).

Reputacja badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i eksperta w dziedzinie zachowań konsumentów - prof. dr. hab. Dominikę Maison. Badanie przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej.