English English
7 tysięcy firm, blisko 3 miliony zatrudnionych
Zakładki 1

Wyszukiwarka

Zakładki 3
zakladki_video

Strategia promocji polityki spójności

DRUKUJ

Strategia komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020 - projekt z 3 kwietnia 2014 r.

U podstaw Strategii komunikacji polityki spójności leży przekonanie, że dobra komunikacja jest konieczna, aby sprawnie i dobrze zrealizować zadania wynikające z Umowy Partnerstwa.

 

Komunikacja pomaga w wykorzystaniu środków europejskich dla rozwoju kraju: wskazuje możliwości, wspiera realizację projektów, a także pokazuje ich efekty. Działania komunikacyjnie są sprofilowane zgodnie z potrzebami beneficjentów i potencjalnych beneficjentów. Naczelną zasadą komunikacji, która obowiązuje wszystkie instytucje, jest przekazywanie potencjalnym beneficjentom i beneficjentom w odpowiednim czasie/z odpowiednim wyprzedzeniem rzetelnej i wystarczającej informacji.