English English
7 tysięcy firm, blisko 3 miliony zatrudnionych
Zakładki 1

Wyszukiwarka

Zakładki 3
zakladki_video

Patronaty

DRUKUJ

Klient zobowiązuje, czyli Pracodawcy RP z „Rzeczpospolitą"

28-08-2013

Ruszyła akcja Dziennika „Rzeczpospolita” pt. Klient zobowiązuje.

 

Jej celem jest wyłonienie firm wdrażających najciekawsze pomysły na unowocześnienie i podniesienie jakości obsługi klientów. W konkursie mogą brać udział małe i średnie firmy z różnych branż.

 

Gazeta „Rzeczpospolita” będzie prezentować na swoich łamach najciekawszych kandydatów. Najlepszych spośród nich wyłoni kapituła konkursu, która obradować będzie w październiku. Zwycięzcy otrzymają wyróżnienie „Pieczęć Marki”.

 

Konkurs ma za zadanie wypromować wśród przedsiębiorców postawy przyjazne klientowi – dbałość o zapewnienie nie tylko najlepszych produktów, lecz także najwyższych standardów obsługi.

 

Z badań przeprowadzonych przez serwis JakoscObslugi.pl – które przywołuje „Rzeczpospolita” – wynika, że 63% Polaków przynajmniej raz w miesiącu rezygnuje z zakupów z powodu złej obsługi. Poprawieniem standardów obsługi przedsiębiorcy mogą zatem w prosty sposób wpłynąć na wzrost swoich obrotów i zysków. A gra jest warta świeczki! Z badań wynika bowiem, że stawką jest wartość około 35 mld zł wydatków konsumenckich, które trafiłyby do polskich firm, gdyby te zadbały o należyty poziom obsługi swoich klientów.

 

Innym wskaźnikiem, na podstawie którego można wyciągnąć wnioski, że w dziedzinie obsługi klienta jest jeszcze sporo obszarów wymajających korekty, są sprawozdania z działalności rzeczników konsumenckich. W roku 2012 trafiło do nich ponad 444 tys. spraw. Najwięcej z nich dotyczy branż usługowych.

 

Firmy, które są zainteresowane udziałem w konkursie, zachęcamy do wypełnienia ankiety – będzie ona dostępna na stronie www.rp.pl

 

Partnerem merytorycznym akcji Klient zobowiązuje są Pracodawcy RP.